dinsdag 25 juli 2017

Dinsdag poppendag :)

Zoals jullie misschien nog wel weten
heb ik een prijs gewonnen bij Rita
Afgelopen vrijdag heb ik het pakje bij een Kiala punt opgehaald :)
Ik wilde het pakje op een rustig moment open maken!
Toen ik tijd had en naar het atelier liep om het pakje te openen
was het pakje niet meer alleen;)
Nee, de poppen hadden het pakje al opgemerkt

Toe, Anita maak het pakje open, van wie is het pakje eigenlijk?
Het pakje is van Rita, de poppenmoeder van
Willy Wolmuis, Bo de beer, Florian, Saartje, Lily
en nog veel meer poppen :)

O, dat zijn altijd hele leuke pakjes :-)
Spannend !!
Iedereen wilde wel helpen, maar ik ben streng geweest;)
Ze mochten kijken én wat viel er veel te kijken
Wauw Anita, wat veel cadeautjes
Ja, zeg dat wel, daar wordt je verlegen van
Alle poppen hadden wel een favoriet
Totdat Julia vroeg: Anita wat zit er in dat zilveren zakje?
Ik zal eens kijken Julia
Wat er uit dat zakje kwam, ik kreeg er rode wangen van
Anita, wat is dat?
Dat is een biscornu, prachtig hé
O het is een juweeltje, dat ben ik helemaal met je eens Julia
Heeft Rita die voor jou gemaakt?
Ja, die heeft Rita voor mij gemaakt :-)
Dat is wel een heel bijzonder cadeau hoor
Zoals altijd heeft Julia weer helemaal gelijk!

Kijk maar eens van dichtbij, zo mooi!!
De biscornu krijgt een speciaal plekje in het atelier :)
Echt super bedankt Rita!!!!
De poppen waren net als ik onder de indruk van wat
er allemaal uit het doosje kwam
Ze hebben nog fijn met het spelletje gespeeld en
kwamen om de beurt nog even de biscornu bewonderen

Wat een speciale dinsdag poppendag :-)

Hebben de andere poppenmoeders ook speciaal nieuws?

Kom je mee kijken bij

  Jolanda
Elizabeth      Rita 
       Sandra      Juffrouw Mier


                                                            Crealyt   
                      Jannie          Peggy

Es     Mariam
                               Corina
Atelier Nanaya        Ria


Tinne    Nienke
















12 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig pakketje! Ook ik kreeg post van Rita, dat laat ik volgende week zien.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk pakketje, kan me voorstellen dat ze alvast begonnen waren met uitpakken! Mooie biscornu, knap gemaakt van Rita!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De poppen zijn al net zo nieuwsgierig dan ik :-)
    Heerlijk toch om pakjes te krijgen, vooral als je niet weet wat er in zit.
    Prachtig geborduurd is dat kleine speldenkussentje. Kan me voorstellen dat je er blij mee bent.
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk, zo'n pakketje met mooie spulletjes! Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig pakketje Anita. Het is je zeer gegund. Geniet er heerlijk van. Groetjes Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toemaar, wat ben jij verwend. Wat lief van Rita om zo'n uitgebreid pakje te maken. En om haar biscornu's staat ze wel een beetje bekend. Leuk dat je er samen met je poppenvriendjes van kan genieten.
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, wat een verwennerij, zo lief! Van alles wat, genoeg om jezelf en de poppen mee te vermaken, maar inderdaad, de biscornu is echt een pareltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Altijd leuk om iets te winnen, wat goed dat je alle rust neemt om het pakket te openen. Zou ik ook eens moeten doen.
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ben je verwend! Ik vind de biscornu ook erg mooi, ik ga eerst eens googelen wat dat is, geen idee. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is zeker een mooi cadeau. Heerlijk om zo eens verwend te worden. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, wat een spannende toestanden... Leuk om samen met de poppen en knuffels uit te pakken!

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...