dinsdag 13 februari 2018

Dinsdag poppendag :-)

Afgelopen maandag, 
ik was druk in de weer ;)
Hoor ik ineens meneer Muis 
mijn naam roepen

Anita, kom eens eventjes 
Wat is er meneer Muis ?
Ik zie dat meneer Muis mijn rode lippenstift heeft gepakt
Wat ga je doen met mijn lippenstift
en waarom moest ik komen?

Anita, Albértje en ik hebben even je lippen nodig
Meneer Muis, toe maar, waar ben je nu mee bezig ;-)

Ik heb bij het Keetje van Lien gelezen
dat je op 13 februari weer gratis kaartjes kunt versturen 
als je op de plaats van de postzegel een kus plaatst 
O en dan moet ik natuurlijk kussen :)
Ja, de kussen van mij en Albértje zijn natuurlijk veel te klein,
die ziet de meneer of mevrouw van de post niet ;)
Toe Anita, doe eens mee en maak je lippen rood
Zo goed, meneer Muis?
Even kijken, kus eens op dit blaadje
Wat vind jij Albértje, is de kus van Anita goed?
mmm, ze moet nog wel even oefenen
Ja hoor eens, ik kus anders nooit papiertjes hoor ;)
Anita, ik heb in je kaartenbak gekeken,
maar je moet hoog nodig kaartjes kopen hoor
Je hebt er niet veel meer, althans niet die ik leuk vind
Deze is wel leuk, kom aan het werk Anita
Jij zet kussen waar anders de postzegel moet komen 

Dus je hoort het wel, kreeg ik het nog drukker
en valt het alleen mij op, of jullie ook?
Meneer Muis is wel een klein baasje aan het worden
doe dit, doe dat ;)

Wel leuk dat hij over de actie heeft gelezen 
Ik ga eens kijken hoeveel kaarten ik heb om te versturen,
want meneer Muis heeft wel een beetje gelijk,
ik heb niet zoveel leuke kaarten meer :(
Dus ook daar moet ik mee aan de slag

Laten we nu eerst bij de andere poppen en hun moeders langs gaan :)
Misschien doen zij ook wel mee met de actie van Post.nl 
  Jolanda
Elizabeth      Rita 
                                                                    Sandra     

                                                            Crealyt   
                      Jannie         

Es     Mariam
                               Corina
Atelier Nanaya        Ria


Tinne    Nienke








7 opmerkingen:

  1. Oh je bent er maar druk mee . Met fe poppe. En poje ze hoort er al helemaal bij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke actie, leuk dat je poppen ook mee doen!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooo, maar nu begint mij een lichtje op te gaan! Dit is echt leuk...
    Wat goed van meneer Muis dat hij zo bij de tijd is. Zou hij ook iets leuks voor Albèrtje in petto hebben? En voor jou?
    Ja, poppen kunnen lekker commanderen hoor. Hier heb ik er ook zo eentje...
    Fijne Valentijnsdag morgen!
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, ja meneer Muis weet het leuk te vertellen! Gelukkig wist ik ook vanbde actie en heb zo vandaag mijn kaart voor Remco verstuurd (sssssst, niet doorvertellen ;-) ), anders was ik mooi te laat. Wat een heerlijk verhaal! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed dat meneer Muis zo oplettend is. Anders had je dure postzegels gehad en te weinig kaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jaaa...zo leuk hé die actie...slimme meneer Muis!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tsjah... in dit geval kan ik 'm alleen maar gelijk geven 😉.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...